26/04/2024

Золочів Вечірній

Всі новини Золочівщини

ПОСИЛКА УСПІХУ від Klitschko Foundation

Освітній онлайн-проєкт для вчителів та вчительок фізичного виховання, який навчить методів ефективного викладання та допоможе залучити учнів і учениць до активного способу життя, занять спортом як в школі, так і поза її межами:

Контекст

Спорт відіграє важливу роль в процесі формування дітей. Він впливає на утворення когнітивних та некогнітивних навичок. Набуті на початку життя здібності – ключові фактори успіху в подальшому житті. Важливе місце в спортивному житті дитини займає вчитель фізичного виховання або тренер. Він – рольова модель поведінки. Наставник гуртує команду, знаходить підходи до учнів та вчить долати конфлікти. Він готує команду до змагань та перемог, що сильно впливає на самооцінку дітей. 

В Україні існує проблема з доступом дітей до спорту. В нас погано розвинена спортивна інфраструктура та існує брак спортивного інвентарю в школах. Діти не мотивовані відвідувати уроки фізичного виховання. У школах немає нового, якісного та безпечного спортивного обладнання, а методи викладання застарілі, без цікавих ігор та вправ.

Місія проєкту – мотивувати та надихнути вчителів та вчительок фізичного виховання, навчити їх нових методів викладання, трансформувати уроки фізичного виховання та зробити їх цікавішими, ефективнішими та креативними.

Хто може взяти участь у проєкті?

Вчителі та вчительки фізичного виховання з кожного куточка України, які прагнуть покращити свій рівень професійної підготовки і модернізувати власні уроки фізичного виховання. До навчання на проєкті буде відібрано 150 учасників. Відбір учасників буде здійснюватися згідно з критеріями, які прописані в документі за посиланням

Формат проєкту: 

Проєкт пройде у діджитал-просторі Impactum з такими форматами: відео, подкасти, дискусії, Zoom-дзвінки, віжуал-бокси.

На проєкті учасники/ці розглянуть такі теми: 

  • психологія: як формувати мотивацію, які є перешкоди в спорті, з якими психологічними проблемами стикають підлітки в спорті, особливості мотивації в різні періоди життя людини; 
  • спортивна фізіологія: фізіологічні особливості м’язової діяльності та фізичного виховання;
  • практичні аспекти роботи вчителя фізичного навчання: вікові потреби дітей, конкуренція, лідерство, самоемпатія, або як вчителю зберегти ресурсність та натхнення під час навчального процесу, оптимізація часу та самовдосконалення;
  • ресурси та інструменти для продуктивної та успішної роботи: проєктний менеджмент: головні стадії створення спортивного гуртка, інноваційний контекст організації фізичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах, інструментарій сучасного вчителя;
  • розвиток спорту в школі: фізкультура для покоління Z: як зробити уроки цікавими, створення спортивних можливостей в школі, фандрейзинг ресурсів на спортивну діяльність;
  • Гендерна рівність, боротьба з дискримінацією та булінг: як вчителю не стати жертвою булінгу, алгоритм дій для вчителя при підозрі булінгу, мобінг у педагогічному колективі, огляд нерівності в спорті, обмін досвідом у боротьбі з нерівністю, гендерне виховання в спорті;
  • саморозвиток: де шукати можливості вчителям фізичного виховання.

Також під час проєкту учасники: 

  • виконуватимуть практичні завдання; 
  • ознайомляться з корисними ресурсами для саморозвитку після участі у проєкті;
  • матимуть змогу познайомитися з вчителями та вчительками фізичного виховання з усієї країни та обмінятися один з одним досвідом; 
  • навчаться реалізовувати власні проєкти та зможуть втілити локальні ініціативи у своїх громадах.

По завершенню навчання учасник зобов’язаний реалізувати локальний проєкт, який складається з двох частин: теоретичної та практичної. Теоретична — це проведення лекції для учнів на одну з запропонованих тем і практична — спортивні змагання. Організатори детальніше проінструктують учасників за 10 днів до початку проведення локального проєкту.

Найбільш вмотивовані учасники, які успішно реалізують свої локальні проєкти, зможуть отримати спортивний інвентар для занять фізичним вихованням у своїх школах. Критерії оцінки локальних проєктів будуть повідомлені учасникам заздалегідь.

Анкета

Подати анкету можна до 31 серпня за лінком: https://bit.ly/3fRjEvR

Фінансувння

Проєкт фінансується за кошти благодійного фонду Klitschko Foundation.

Q&A

До кого я можу звертатися з питаннями та по допомогу?

У разі виникнення питань звертайтесь до менеджера проєкту «Посилка успіху» Дмитра Крижанівського за електронною поштою d.kryzhanivskyi@klitschkofoundation.org або пишіть у наші соцмережі в Instagram (@klitschkofoundation) та Facebook (www.facebook.com/KlitschkoFoundation/). 

Чи можна взяти участь у проєкті вдруге? 

Оскільки цьогоріч проєкт проводиться в новому діджитал-форматі, то це означає, що вчителів фізичного виховання, які раніше брали участь у проєкті, теж можуть долучитися до «Посилки успіху» 2021. Варто зауважити, що при відборі шкіл-переможців, які отримають інвентар, перевага буде надаватися школам, які ще не отримували Посилку.

Чи всі учасники отримають спортивний інвентар після проходження усіх етапів проєкту? 

Ні. Серед усіх учасників, які пройдуть теоретичну та практичну частину проєкту, на конкурсній основі буде обрано тих, хто продемонструють найбільшу мотивацію до вдосконалення та розвитку своїх професійних якостей, та ті, хто успішно реалізує свій локальний проєкт згідно з вимогами «Посилки успіху» 2021. 

Чи потрібно щось платити за участь у проєкті? 

Ні, участь для вчителів фізичного виховання є повністю безкоштовною. 

Чи отримають учасники сертифікат про участь у проєкті? 

Учасники, які пройдуть успішно теоретичну частину проєкту на платформі Impactum, отримають онлайн-сертифікат. Його вони зможуть завантажити у своєму особистому кабінеті на платформі.

Ті учасники, які успішно пройдуть теоретичну частину, а також успішно реалізують локальний проєкт, отримають разом зі спортивним інвентарем також другий друкований сертифікат.

ZV.IN.UA | BR1ZE © Est. 2019 | Newsphere by AF themes.